فقط محمدم

فقط محمدم

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



 

بخدا وقتی زنگ میزنم و تو جواب میدی و میگی : بله..... الو......... و بعدش قطع میکنی خیلی دلم میگیره نمی تونم جلو خودمو بگیرم دوس دارم بهت بگم محمد منم دلت واسم تنگ نشده؟؟؟؟ دیگه نمیخای کنارم باشی؟؟؟؟ ازم دیگه سیر شدی به این زودی؟؟؟ تو دلت جای خالیمو حس نمیکنی؟؟؟ محمد بخدا من که دیگه نمی دونم چی بگم یا چطوری بگم میدونم باورم نمیکنی فقط میگم بی تو داره بهم سخت میگذره دنیا رو نمیخام جونمو نمیخام یا اصلا بیا دلمو ببر منو راحت کن بذار پیش خودت شاید دیگه بهونه نگیره. جان آیات که تو نمی تونی حتی یه روز نبینیش من هر لحظه دلم هواتو می کنه اونم با چشای بارونی ولی تو خیلی سنگدل شدی خیلی با اینکه میدونی من پشت خطم حتی نمی پرسی خوبی؟ حتی ... یادته قبلا بعدازظهرها که دیر می کردی سرکار و من بهونه میگرفتم که دلم تنگه واست توی از پشت گوشی مدام بوسم می کردی و قربون صدقم می رفتی الآن من دلتنگ همون بوسه هام بخدا



نظرات شما عزیزان:

**فریاد بی صدا**
ساعت16:45---8 آبان 1391
کدام راه است

که پای خسته را نشناسد

کدام کوچه

خالی از خاطره است

و کدام دل

هرگز نتپیده

به شوق دیدار

بیا...

تا برایت بگویم

از سختی انتظار

که چگونه

در دیده های بارانی

رنگ هذیان به خود می گیرد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:, توسط غریبه آشنا
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :